لوگو پزشک24
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

عمل بینی اقساطی در اصفهان (جراحی بینی قسطی)

عمل بینی قسطی در اصفهان به این صورت است که، ابتدا بیمار بخشی از هزینه جراحی را به طور نقدی پرداخت می کند و مابقی آن را در چند قسط و در مدت زمان مشخص شده پرداخت می کند. با این شیوه، افرادی که تمایل به انجام جراحی بینی دارند اما توان پرداخت هزینه های آن را ندارند هم می توانند برای عمل اقدام کنند.
عمل بینی اقساطی در اصفهان
فهرست مطالب

عمل بینی اقساطی در اصفهان به چه صورت است؟ از آنجایی که پرداخت هزینه های عمل بینی برای خیلی از افراد ممکن است سخت باشد بنابراین به دنبال روش های قسطی برای انجام این جراحی هستند.

عمل بینی در اصفهان برای افرادی که دچار شکستگی بینی شده اند و یا به دلیل ساختار بینی از زیبایی صورت آن ها کاسته شده باشد می تواند تاثیر بسیاری بر چهره آن ها بگذارد.

به دلیل مشکلات اقتصادی در سال های اخیر و بالا رفتن هزینه های عمل زیبایی بسیاری از افراد به خصوص جوانانی که زیبایی چهره برایشان بسیار اهمیت دارد، قادر به پرداخت هزینه های عمل خود نمی باشند.

عمل بینی اقساطی در اصفهان

 

جهت دریافت مشاوره رایگان جراحی بینی اقساطی در اصفهان، با کارشناسان پزشک ۲۴ در ارتباط باشید:

مشاوره رایگان

 

عوامل تاثیرگذار بر هزینه عمل بینی چیست؟

هزینه جراحی بینی می تواند شامل: دستمزد پزشک، متخصص بیهوشی و بیمارستان باشد. حال بالا بودن این قیمت ها می تواند به دلیل مکانی که در آن زندگی می کنید، عمل بینی گوشتی در اصفهان یا عمل بینی استخوانی در اصفهان، میزان تخصص، عمل بینی بدون بیهوشی در اصفهان و یا با بیهوشی عمومی و تجربه پزشک از جراحی بینی باشد.

عمل بینی قسطی

در صورتی که پزشک شهرت زیادی داشته باشد و عمل های بهتری نسبت به سایر پزشکان انجام داده باشد مطمئنا دستمزد بالاتری دریافت می کند.

بسیاری از متقاضیان به دنبال جراحی بینی در اصفهان با قیمت کم هستند اما این را باید بدانند که در قدم اول باید بهترین جراح را برای انجام عمل خود انتخاب کنند و پس از آن قیمت جراحی را در نظر بگیرند.
بیمار با در نظر گرفتن ارزان ترین عمل بینی در اصفهان ممکن است بتواند جراحی بینی انجام دهد، اما ممکن است عواقب جبران ناپذیری از آن دریافت کند.

 

جهت دریافت مشاوره رایگان عمل بینی قسطی در اصفهان، با کارشناسان پزشک ۲۴ در ارتباط باشید:

مشاوره رایگان

 

اهمیت بینی در زیبایی چهره

از آنجایی که بینی در مرکز صورت قرار دارد تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی چهره هر فردی دارد. به همین دلیل بسیاری از مردم به دنبال عمل برای بر طرف کردن ایرادات بینی خود هستند.بنابراین جراحی بینی یکی از پر طرفدارترین عمل های زیبایی در دنیا می باشد.

قبل از انجام جراحی باید به این نکته توجه کنید که ساختار بینی بعد از عمل باید با صورت شما همخوانی داشته باشد و به گونه ای نباشد که عدم تناسب آن به چشم آید.

بینی به دو نوع گوشتی و استخوانی تقسیم می شود. بینی های استخوانی پوستی نازک و بینی های گوشتی پوستی ضخیم تر دارند. عمل زیبایی بینی های استخوانی معمولا نتیجه بهتری نسبت به بینی گوشتی دارند چرا که پوست نازک بینی در این افراد باعث می شود تا استخوان غضروف آن ها راحت تر عمل شود.

عمل بینی اقساطی در اصفهان

 

برای رسیدن به نتیجه مطلوب خود از عمل زیبایی بینی باید بهترین جراح بینی در اصفهان را انتخاب کنید که برای اینکار، تجربه و سابقه وی در زمینه جراحی بینی، میزان تخصص، بیماران عمل شده و … را باید در نظر بگیرید. در صورتی که تنها هزینه جراحی را مدنظر بگیرید و به انتخاب درست پزشک اهمیت ندهید می تواند عوارض جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد و یا اینکه مجبور به انجام عمل جراحی ثانویه بینی شوید.

با توجه به هزینه عمل زیبایی بینی در اصفهان ممکن است به این نتیجه برسید که روش قسطی را برای پرداخت هزینه های جراحی خود انتخاب کنید.

باید این را در نظر داشته باشید که هزینه عمل زیبایی بینی اقساطی در اصفهان نسبت به پرداخت هزینه نقدی در جراحی معمولا بالاتر است و همین طور در ابتدا مبلغی به صورت نقدی دریافت می گردد و مابقی آن به صورت قسطی محاسبه می شود.

 

جهت دریافت مشاوره رایگان عمل بینی قسطی در اصفهان، با کارشناسان پزشک ۲۴ در ارتباط باشید:

مشاوره رایگان

 

عمل بینی اقساطی در اصفهان چگونه است؟

به دلیل بالا بودن هزینه های جراحی زیبایی، بسیاری از افراد متقاضی نمی توانند هزینه آن را پرداخت کنند و به ناچار قید جراحی را می زنند. برخی از پزشکان و کلینیک ها برای اینگونه افراد راهکاری ارائه داده اند که در آن، بیمار نیازی به پرداخت تمام هزینه جراحی به صورت یکجا ندارد.

شرایط اقساط جراحی بینی

 

عمل بینی قسطی در اصفهان به این صورت است که، ابتدا بیمار بخشی از هزینه جراحی را به طور نقدی پرداخت می کند و مابقی آن را در چند قسط و در مدت زمان مشخص شده پرداخت می کند.

با این شیوه، افرادی که تمایل به انجام جراحی بینی دارند اما توان پرداخت هزینه های آن را ندارند هم می توانند برای عمل اقدام کنند.

گاهی اوقات تبلیغاتی با عنوان عمل بینی با قیمت ۴ میلیون تومان در اصفهان مشاهده می کنید، که با کمی تفکر متوجه می شوید که هزینه های بسیار پایین چیزی به جز فریب نیست و در صورتی که چنین جراحی هایی صورت گیرد توسط پزشکان کم تجربه و یا رزیدنت ها انجام می شود که قطعا نتیجه خوبی را به دنبال نخواهد داشت.

جهت دریافت مشاوره رایگان عمل بینی اقساطی در اصفهان، با کارشناسان پزشک ۲۴ در ارتباط باشید:

مشاوره رایگان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *